Pripojením vášho infotainment systému k internetu získate možnosť využívať širokú ponuku online služieb, vrátane dopravných informácií, spravodajstva a predpovede počasia.
Tento balík obsahuje dva druhy služieb: Proaktívny servis, vďaka ktorým ste v spojení s vašim servisným partnerom, a Vzdialený prístup, na správu vozidla, aj keď pri ňom práve nie ste.
V prípade havárie alebo inej núdzovej situácie dokáže vaše vozidlo automaticky privolať pomoc. Pomoc môžete privolať aj ručne, stlačením tlačidla na stropnom paneli.
Prostredníctvom portálu ŠKODA Connect môžete jednoducho a pohodlne spravovať váš uživateľský účet priamo zo svojho počítača. Ak vám viac vyhovuje práca s mobilom, k dispozícii máme aj mobilnú aplikáciu ŠKODA Connect. Aby ste mohli plne využívať možnosti portálu ŠKODA Connect, musíte sa najskôr zaregistrovať a aktivovať si požadované služby.
Služba Plánovanie návštevy servisu je súčasťou balíčka Care Connect - Proaktívna servis.
Aktivujte svojho obľúbeného servisného partnera a vaše vozidlo tohto servisného partnera automaticky informuje v prípade servisnej potreby. Informácie ohľadom výmeny oleja a servisnej prehliadky sa odosielajú automaticky do servisu 14 dní pred rozsvietením kontrolky.
Pri vozidlách vyrobených po KT 31/2018 vaše vozidlo bude zasielať informácie v prípade rozsvietenia týchto kontroliek - viď nižšie. Týka všetkých vozidiel s proaktívneho servisom i skôr vyrobených.
Detailné špecifikácie kontroliek nájdete v návode na obsluhu vozidla.
* ŠKODA AUTO si vyhradzuje právo zmeniť rozsah výstražných svetiel bez predchádzajúceho upozornenia.