Táto stránka je doplnkovým krokom k úvodnej stránke modelu. Kliknutím na tlačidlo sa dostanete späť.
Porovnanie motorov

Enyaq Sportline

1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.

Porovnanie motorov

Enyaq Sportline

 
Motorizácia
 
Prevodovka
Typ paliva
Maximálny krútiaci moment
Nm
Spotreba (elektro)1
kWh/100km
Emisie CO₂ (elektro)2
g/km
Najvyššia rýchlosť
km/h
Zrýchlenie
s na 100 km/h
Electric range3
km
Kapacita batérie
kWh
  
 
62 kWh / 132 kW 1° Automat
60 Sportline, Sportline 60
 
1° Automat
Elektrina
310
2 - 17
0
160
9
379 - 394
58
  
 
82 kWh / 210 kW 1° Automat
85 Sportline, Sportline 85
 
1° Automat
Elektrina
2 - 16
0
180
7
534 - 555
77
  
 
82 kWh / 210 kW 1° automat 4x4
85x Sportline, Sportline 85x
 
1° automat 4x4
Elektrina
2 - 17
0
180
7
511 - 529
77
  

Stratégiou našej spoločnosti je ponúkať vozidlá čo najšetrnejšie k životnému prostrediu.

1

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Hodnoty spotrieb nových vozidiel sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

2

Uvádzané hodnoty boli zistené podľa pravidiel a za podmienok ustanovených právnymi či technickými predpismi pre určovanie prevádzkových a technických údajov motorových vozidiel. Všetky motorizácie spĺňajú emisné limity EÚ 6 AP. Benzínové motory sú vybavené filtrom pevných častíc GPF. Naftové motory majú systém vstrekovania typu common-rail a sú vybavené filtrom pevných častíc DPF. Hodnoty emisií z nových áut sú zistené podľa nového štandardu WLTP a sú uvedené v súlade s platnými právnymi predpismi.

3

Na rýchlosť, výkon a čas nabíjania majú vplyv najmä aktuálne klimatické podmienky, miera nabitia a teplota akumulátora, štýl jazdy pred začatím nabíjania a nabíjací výkon dodávaný z nabíjacej stanice alebo elektrickej siete. Pri veľmi chladných alebo naopak veľmi teplých klimatických podmienkach dochádza k spomaleniu nabíjania. Intenzívnejšie zrýchľovanie a spomaľovanie jazdy pred nabíjaním vedú k rýchlejšiemu zahrievaniu batérie a pri nižších vonkajších teplotách môžu viesť k rýchlejšiemu nabíjaniu. Vo všeobecnosti platí, že čím je stav nabitia akumulátora pri začatí nabíjania nižší, tým je vyšší aj výkon a rýchlosť nabíjania. So zvyšujúcou sa mierou nabitia akumulátora sa nabíjací výkon a rýchlosť postupne znižuje. Vyššie uvedené faktory vedú k jedinečnému priebehu a rýchlosti každého nabíjania akumulátora a maximálneho nabíjacieho výkonu je možné dosiahnuť pri ich priaznivej kombinácii. Priemerný výkon a rýchlosť nabíjania za hodinu je možné odvodiť z kalkulačky nabíjania alebo z technických dát poskytovaných výrobcom.